Skupinové aktivity

Cvičení pro děti

Cvičení pro děti
  • Cvičení k rozvoji pohybových schopností a dovedností.
  • Cvičení zaměřené na spolupráci, vzájemné pomáhání si a respektování se.
  • Cvičení buduje kladný vztah dítěte k pohybu formou hry.

Číst více

Cvičení pro těhotné

  • Cílem cvičení pro těhotné je předcházet nežádoucím změnám, ke kterým během těhotenství může dojít.
  • Cvičení pro těhotné pomáhá udržení dobré fyzické i psychické kondice v průběhu těhotenství.
  • Při cvičení využíváme fitbally (velké míče) a overbally (malé míče).

Číst více

Fitbox

FITBOX je jednou z nejzábavnějších metod cvičení ve skupině, které mohou vyzkoušet všichni bez rozdílu věku a pohlaví. Jedná se o kondiční cvičení pod vedením zkušených instruktorů a instruktorek, kteří prošli specializovaným kurzem. FITBOX se cvičí na speciálně upravených boxovacích totemech, které jsou vyrobeny výhradně z kvalitních materiálů.

Číst více

Kruhový trénink

Kruhový trénink je krátké, intenzivní a velice efektivní a motivující cvičení, které Vás rychle dostane do formy!!!

Hlavní výhody kruhového tréninku:

  • určen pro muže i pro ženy
  • časově nenáročné cvičení (45-60 min)
  • jednoduché cviky – jednotlivé cviky zvládne opravdu každý
  • zábavná forma – na každém stanovišti cvičíte s jiným náčiním
  • motivující cvičení – na každý cvik máte jen 1 min., proto se snažíte vyvinout maximální úsilí a trenér Vám k tomu ještě pomůže
  • posílení svalů + zlepšení vitální kapacity plic
  • variabilní cvičení – cviky se každý trénink trochu obměňují

Číst více

Power Joga

  • Power joga je cvičení vycházející z poloh (ásan) klasické jogy.
  • Jednotlivé cviky se však provádí v trochu rychlejším tempu a různě se spolu kombinují.
  • Power joga je určena těm, kteří nehledají tolik filozofickou podstatu jogy, ale chtějí si hlavně zacvičit.
  • Cvičení není dynamické, ale z jedné polohy do druhé se přechází plynule.
  • Power joga je cvičením, které posiluje svaly s tendencí k ochabnutí (fázické) a protahuje svaly s tendencí ke zkrácení (tonické).
  • Součástí lekce Power jogy je zpravidla i krátká závěrečná relaxace.
  • Lekce Power jogy jsou určeny začátečníkům i pokročilým, mužům i ženám.
  • Power joga není vhodná pro děti ani těhotné ženy

Číst více

SM Systém

SM Systém
  • SM systém je lékařsky ověřený princip cvičení se speciálními expandery, který může oddálit nebo dokonce zrušit plánovanou operaci páteře.
  • Cvičení SM systém pomůže zpevnit svaly, které jsou potřebné ke správnému držení těla
  • SM systém doporučujeme všem, kteří mají problémy s páteří, ale chtějí něco změnit k lepšímu.
  • Nejčastěji se SM systém doporučuje po vyhřeznutí meziobratlové plotýnky nebo při skolióze páteře.
  • Cvičení je vhodné pro všechny bez ohledu na věk nebo pohlaví

Číst více